Slovensko nebude už nikdy mať takého skvelého prezidenta, akým bola Čaputová. Je mi vás ozaj ľúto!

1. marca 2024, panladislav, Nezaradené

   Ahojte, Slováci!

Včera mi jeden z vás, ozaj priveľmi múdry človek, to sa hneď pozná, napísal do debaty pod môj článok veru zaujímavé slová, citujem doslovne i s chybami: „Keď máš problém vyventiluj si ju doma, tam máte problémov neúrekom.“

 Souhlasím!

Opravdu tady máme strašně moc problémů, o hodně víc než u vás. Ale přesto jsem si našel volnou chvilku, abych napsal tento svůj dnešní článek, a to hlavně proto, abych potěšil vaše slovanská srdce.

 A svůj článek bych chtěl napsat o prezidentce Čaputové, protože se u vás na Slovensku, ostatně stejně jako v Rusku, budou brzy konat prezidentské volby, jak už možná asi víte, pokud čučíte na TV Slovan.

 Samozřejmě se mnou nemusíte souhlasit, můžete mi oponovat (a já doufám, že mi oponovat budete, neboť jsem, stejně jako vy, pro svobodu slova), ale já, a mluvím teď sám za sebe, jsem přesvědčen, že vy, Slováci, už nikdy nebudete mít tak skvělého prezidenta, jak skvělou prezidentkou byla Čaputová.

Samozřejmě, souhlasím s vámi, že Čaputová je Sorosova loutka, že nese největší vinu na tom, že se na Ukrajině navzájem vraždí dva slovanské národy, protože podpisem obranné smlouvy s USA úmyslně vyprovokovala Rusko k obranné agresi vůči Ukrajině, jelikož Rusko se pochopitelně cítí ohroženo americkými vojenskými základnami na Slovensku (o tajné americké biologické v Pezinku, kde Američané vyvíjejí nové biologické zbraně ani nemluvě) a tak se musí probít ke slovenským hranicím přes Ukrajinu, že jen díky Ficovi a Kotlebovi se neuskutečnil její ďábelský plán na genocidu slovenského národa, atd. atd., sami to jistě víte nejlíp, čím vším se proti slovenskému národu Čaputová provinila.

 Ano, s tím vším bez výhrad souhlasím.

 Hlavní a největší přínos prezidentky Čaputové spatřuji ovšem v něčem jiném.

Nebýt jí, nemohli by nikdy jistí politici a nynější nejvyšší slovenští ústavní činitelé skandovat na pódiu: „Čaputová je americká urva!“

No, řekněte sami, není to báječné, skandovat s budoucím předsedou vlády něco takového na adresu prezidentky, který národ to má??

To by v Rusku jistě nešlo, jakkoliv si vážím prezidenta Putina, stejně jako Ľubo Blaha, už jen z toho prostého důvodu, že Putin zcela jistě není americká urva.

Už proto, byste měli uznat, že nic takového už nezažijete, že už nikdy nebudete skandovat s takovým nadšením a s takovou radostí: „Čaputová je americká urva!“

Ne, že by Pellegrini nebyl jen Ficův poskok, ale na Čaputovou v tomto Smeru prostě nemá.

 Ptám se: „Řekněte sami, co byste chtěli skandovat na adresu Pellegriniho?“

 Proto musí každý soudný Slovák litovat, že Čaputová končí.

  Jistě, třeba takový Danko taky kandiduje na prezidenta.

 Ale jednak prezidentem nebude, a i kdyby jím byl, tak Danko není urva americká, ale ruská.

   A o tom to tam u vás na Slovensku, ruku na srdce, je…