Slováci, nebojme sa ničoho! Naše nádherné slovenské nebo a naše atómové elektrárne nám namiesto NATO postráži Rusko a zadarmo!

4. marca 2024, panladislav, Nezaradené

Vladimir Vladimirovič sa práve sprchoval ľadovou vodou, keď mu do sprchy vopchal hlavu Peskov.

 „Pán prezident, volá Fico. Čo mu mám povedať?“ spýtal sa Peskov.

„Vieš, čo ty? Daj mi ho, s múdrym človekom je dobré porozprávať, ako hovoril Prigožin. Daj mu Boh večnú slávu, bol to ozaj dobrý kuchár, škoda ho,“ odpovedal Vladimir Vladimirovič.

 Tu máte, pán prezident. A nezabudnite na raňajky, až sa osprchujete!“ podal Peskov Vladimiru Vladimiroviči telefón do sprchy.

 „Tu Putin. Kto volá?“ povedal Putin do telefóna.

 „No, to som ja. Fico! Počujete ma?“ ozvalo sa z telefóna.

  „Áno, počujem vás. Môžete hovoriť,“ odpovedal Vladimir Vladimirovič.

 „Prečo vám volám, pán prezident! Volám vám preto, že nás chce Západ vojensky napadnúť! Ako to viem tak dobre? Viem to, lebo v tých F-16, čo dojednal Kaliňák v Amerike, nie sú žiadne motory!

 Američania chcú zaútočiť na naše atómové elektrárne, lebo ich teraz nemá, kto chrániť!

Chcú sa pomstiť za to, čo som povedal o Západe!

 A ak mi ešte neveríte, tak potom, čo vám poviem teraz, mi isto uveríte!

Gašpar mladší nechal sledovať Čaputovú a zistil, že ta kurva má podprsenku i nohavičky urobené z americkej vlajky, aby ich mohla vyvesiť na Bratislavský hrad.

 Tak čo, pán prezident, už mi veríte, že je Slovensko ohrozené?“

 „Hej, teraz vám už verím,“ povedal Vladimir Vladimirovič a pokračoval, „verím a preto vám i pomôžem, ako len to bude možné.

Pošlem vám nejakých vojakov, čo sú práve na dovolenke, aby strážili vaše západné a severné hranice.

Sú to dobrí vojaci, len si sám povedzte, majú to byť kriminálnici či Čečeni?“

„Pošlite mi tých Čečenov, lebo kriminálnikov máme u nás v Smere aj tak dosť,“ želal si Fico.

 „Hej, pošlem vám Čečenov. No budete mať pre nich dostatok kôz?“ chcel vedieť Vladimir Vladimirovič.

 „Kôz máme dostatok. Ja sám chovám doma v obývačke tri kozy a dva kamzíky. Pasiem ich na Pasienkoch,“ pochválil sa Fico.

„Sme dohodnutí. Poviem Šojguovi, aby vydal rozkaz ku špeciálnej vojenskej operácii za účelom denacifikácie Slovenska,“ povedal Vladimir Vladimirovič a dodal, „a pozdravujte doktora Husáka.“

„Ďakujem, pán prezident. Teraz sa mi už dýcha o čosi ľahšie, keď viem, že my Slováci nie sme na tomto svete sami, že máme mocného a veľkého brata, ktorý nás vždy ochráni pred Židmi, Američanmi a banderovci.  A súdruha Husáka budem určite pozdravovať, isto bude mať radosť, že na neho v Kremli nezabúdajú,“ poďakoval sa Fico.

Telefón, ktorý mal Vladimir Vladimirovič vo sprche, musel byť isto vodotesný, inak by sa do neho dostala voda.

Kto vie, koľko taký telefón stojí a kde sa dá kúpiť, azda aj na alze.sk…