Podľa Kaliňáka nás Rusi môžu napadnúť. A to sme, my Slováci, banderovci, či čo, pán Kaliňák?!

13. marca 2024, panladislav, Nezaradené

 Príhovory píše Ficovi mladý Kaliňák.

A neinak tomu bolo i teraz, keď sa pán premiér Fico posadil pred kameru do svojho pohodlného kresla a začal recitovať príhovor mladého Kaliňáka ku slovenskému národu: „Vážené súdružky, vážení súdruhovia, ako viete poprosil som ministra Blanára, či by bol tak hodný a stretol sa s ruským ministrom zahraničných vecí, pánom veľkomožným Lavrovom.

Učinil som tak preto, aby som sa takouto mierovou cestou dozvedel, aké city k nám, Slovákom, chová naše bratské Rusko, či je možné, aby nás Rusi napadli, keďže ešte nemáme F-16 pod strechou, ako sa vraví v mojich rodných  Topoľčanoch na rínku.

,To je vaše vec!‘ odpovedal pán veľkomožný Lavrov, keď sa ho Juraj priamo opýtal, či nás Rusi napadnú tak ako Ukrajinu, a dodal, ,záleží iba na tom, akého si vy, Slováci, zvolíte prezidenta. Rusko nie je, a nikdy ani nebolo agresor. No, keď si sami zvolíte takého prezidenta, ktorý sa nám nebude páčiť, tak sa budeme musieť brániť agresii z vašej strany a v tomto prípade vás napadneme,  aby sme váš národ denacifikovali, lebo také je naše, ruské, právo na obranu.‘

To povedal pán veľkomožný Lavrov a ja sa preto na vás obraciam s touto výzvou.

Vážené súdružky, vážení súdruhovia, milí spoluobčania. Ak nechceme, aby nás Rusko muselo denacifikovať, voľme takého prezidenta, ktorý bude pre našu peknú zem a pre náš nádherný slovenský národ skutočnou zárukou skutočného mieru!

A spolu s tým nevoľme takého prezidenta, kvôli ktorému by nás Rusko muselo napadnúť!

Preto vás vyzývam, aby ste nedali svoj hlas ani Židom, ani buzerantom, ale pánu Štefanovi Harabinovi.

Áno, iba pán Harabin, ktorého veľmi dobre osobne spoznám ako naozaj vzácneho človeka a spravodlivého sudcu, vie pre našu krajinu a pre náš národ zaistiť mier.

A to som vám chcel povedať.

To, že moje srdce bije pre Štefana!“

Premiér Fico dohovoril a mladý Kaliňák ho uznalo potľapkal po plecia: „Doparoma, ani som doteraz nevedel, že viem písať také mobilizačné príhovory. Ak nebude Harabin prezidentom, dám výpoveď a pôjdem robiť do bane!“

No, myslím, že doteraz to nevedel ani sám Harabin, že bude ozaj slovenským prezidentom…