Založ si blog

Zbláznili ste sa, progresivci? Kam až chcete zájsť s tou svojou nezmieriteľnosťou a nenávisťou voči zlovenskému národu?

A teraz mi, moji milí, sami povedzte, čo je na tomto svete, a u nás na Slovensku najmä, ta najkrajšia vec?

Áno, ta najkrajšia vec na celom svete, a u nás na Slovensku najmä, je zmierenie!

Hej, súhlasím, napr. také zmierenie medzi mužom a ženou, ktorí vstúpili do zväzku  manželského, je ozaj niečo, čo sa musí zažiť na vlastnú kožu, lebo to je čosi také ako takmer orgazmus o obedovej pauze.

No, všetkého s mierou, hovorím teraz už nie o sexe, ale o zmiereniu.

Hej, aj ja som za zmierenie, keď to  napomôže  slovenskému ľudu, ale nič sa nemá preháňať.

Mám totiž suseda.

Volá sa Pero.

A tento Pero mi vraví: „Nuž, zvíťazili sme v jedných, aj druhých voľbách. A predsa tým, ktorí nevolili Fica, či aspoň toho Danka, a Pellegriniho, stále nadávame do vlastizradcoch, do agentoch, ktorí sú riadení Bruselom a Washington, stále im pľujeme do tváre, chceme ich vešať, označujeme ich za nacistoch, tvrdíme o nich, že majú vymytý mozog.

Sa konečne spamätajte, boha jeho!

Nadávajme na Čaputovú, na Korčoka, na Šimečku, ale ich voličoch nechajme na pokoji!

A to platí pre všetkých, nie len pre nás, uvedomelých vlastencoch, ale i pre našich vodcoch, pre Fica, Pellegriniho, Danka, Uhríka, aj toho Kotlebu, ak si na neho ešte nikto spomenie.

To, čo sa na od nich a od nás vyvalilo na tých, ktorí je nevolili, tak to je niečo neskutočné, priznajme si to!

To čo je?

Čo tým chceme dosiahnuť?

Občiansku vojnu?

Podajme im ruku, povedzme im, že aj na ich životom nám vlastencom záleží, že ich milujeme ako sebe samých, lebo i oni sú Slováci ako my, lebo nebyť Židov a Západu, tak by Slovensko nikdy nevzniklo, boli by z nás Maďari, to si priznajme!“

No, čo by ste môjmu susedovi na takú primitívnu argumentáciu povedali?

Ja sám mu nerozumiem, volil Fica a Pellegrinia, a naraz chce odpustiť tým, ktorý chcú poslať našu armádu na Ukrajinu!!

„Ty si pekný pejo, Pero,“ povedal som mu, čo je, lebo taký Dankov či Ficov voličov, ktorý by prial tým, ktorí Fica nevolili iba to dobré, buď neexistuje, alebo je blázon a bláznoch sa patrí pozavierať do blázinca…  

Ficova mierová finta ukončí západnú vojenskú agresiu voči Rusku a zaistí mier!

08.05.2024

Keďže Európska únia nemala žiaden mierový plán, musel ho premiér Fico vymyslieť sám. Dumá, dumá, až na to príde! Nechá si okamžite zavolať Kaliňáka a keď Kaliňák pribehne, hneď naňho Fico vysype, ani si Kaliňák nestačí vyzuť svoje služobné topánky: „Počúvaj, ako je na tom naša armáda?“ Kaliňák smelo odvetí: „Čo som ja ministrom, tak veru, že [...]

Veľký reset globalistov z deep state čaká aj Slovensko, v podstate sa už zvolením Fica začal!

05.05.2024

Prečo to tajiť, som jeden z tých globalistov, čo ovládajú svet už desiatky storočí. „No, a čo, že som globalista? Mám sa za to azda hanbiť? Veď svetu musí niekto vládnuť, nie je možné, aby bol svet bez vlády. Veď aj Rusko má vládu, aj Čína má vládu, tak prečo by mal byť iba svet bez vlády?“ pýtam sa vás a isto, hádam, ste dosť múdri, aby [...]

Stará mačka je ako stará suka

30.04.2024

Nemám rád staré mačky. „Si blázon! Ozajstný primitív! Nemá žiaden zmysel čítať tento tvoj výgrcok! Staré mačky sú nedotknuteľné!“ povedia mi isto teraz mnohí z vás. Mýlite sa! Mýlite sa vo mne, mýlite sa vo starých mačkách, a mýlite sa i sami v sebe, lebo tými bláznami ste predovšetkým vy, nie ja. Moja nenávisť, lebo v tomto prípade môžem bez [...]

Zuzana Dolinková

Poslanci začali mimoriadnu schôdzu, opozícia chce odvolať Dolinkovú

09.05.2024 18:09, aktualizované: 19:05

Ministerka podľa opozície nerieši problémy zdravotníctva.

Budova Gymnázia Andreja Sládkoviča v Banskej Bystrici

Kedy sa to skončí? Pre bombovú hrozbu evakuovali ďalšie školy

09.05.2024 16:09

Na dvoch stredných školách muselo byť vo štvrtok prerušené vyučovanie. Dôvodom boli výhražné emaily.

šimkovičová, michelko

Hlas a SNS zhodu nenašli. Hlasovanie o osude FPU je neisté, opozícia hovorí o zoštátnení kultúry

09.05.2024 16:00, aktualizované: 17:29

Zatiaľ nie je jasné, či sa o návrhu o FPU stihne hlasovať už dnes.

Okudzhava 1999 2r

Storočný Okudžava. Čo odkazuje dnešku ruský bard vyše štvrťstoročia po smrti?

09.05.2024 16:00

Bulat Okudžava by mal dnes sto rokov. V rozhovore, ktorý poskytol Pravde necelý rok pred smrťou, vyslovil dodnes aktuálne myšlienky o Rusku.

panladislav

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 32
Celková čítanosť: 54685x
Priemerná čítanosť článkov: 1709x

Autor blogu

Kategórie