Založ si blog

Slováci ožijú! Blanár sa s Lavrovom dohodol na tom, že Rusko pri jadrovom útoku na fašistický Západ ušetrí antiklerofašistické Slovensko!!!

Stretol som teraz, len pred pár minútami, na wecku v Miragi Blanára.

„Ty, Juraj, prečo si umývaš iba ľavú ruku, keď ideš z WC? Vieš mi to povedať?“ pýtam sa ho.

„Čo by som ti to nevedel povedať,“ uškŕňa sa Blanár a pokračuje, „pravú ruku si teraz neumývam, lebo si zadok vytieram levou rukou.“

„Si moslim, či čo? Veď nie si predsa obrezaný, aj keď si smerák!“ čudujem sa.

„Nie som moslim, veru hej, aj keď vyzerám ako jeden bývalý íransky prezident, veľmi sa mu podobám. Ale pravou rukou som si potriasol s ministrom Lavrovom, a tak si vytieram zadok už iba ľavou rukou,“ vysvetľuje mi Blanár a ďalej má svoju pravicu na počesť ministra Lavrova predpisovo pozdvihnutú nad hlavu a vystretú rovnako tak, ako by v nej držal ozajstnú hostiu, alebo aspoň zubnú protézu Vladimira Vladimiroviče Putina, svätého otca všetkých rodu verných Slovákoch od Tatier k Uralu.

Tak sa nám na Slovensku rozbieha Veľký teror v mene obrany demokracie…

20.05.2024

Minister obrany plakal na ramene ministra vnútra a po tvári mu tiekli slzy veľké div nie ako odistené ručné granáty. „Taký dobrý človek je pán premiér a takto trpí!“ bedákal tento muž a bezmocne rozhadzoval svoje pazúry, „ja som takej dobrý človek. Dobrý a poctivý, koňovi by som [...]

Pani ministerka Šimkovičová, konajte v záujme slovenského národa! Výzva ministerke slovenskej národnej kultúry vo veci plochej zemegule.

12.05.2024

Keďže Jurij Gagarin pristal v kazašskej stepi potom, čo sa úspešne katapultoval z pristávacieho modulu svojho vesmírneho korába, bol u neho ako prvý z celého ľudstva Lukáš Machala. „Tak, čo je plochá ta naša zemeguľa?“ spýtal sa pracovník ministerstva slovenskej národnej kultúry Machala Gagarina. „Veru hej, že je guľatá ta naša zemeguľa. Videl [...]

Ficova mierová finta ukončí západnú vojenskú agresiu voči Rusku a zaistí mier!

08.05.2024

Keďže Európska únia nemala žiaden mierový plán, musel ho premiér Fico vymyslieť sám. Dumá, dumá, až na to príde! Nechá si okamžite zavolať Kaliňáka a keď Kaliňák pribehne, hneď naňho Fico vysype, ani si Kaliňák nestačí vyzuť svoje služobné topánky: „Počúvaj, ako je na tom naša armáda?“ Kaliňák smelo odvetí: „Čo som ja ministrom, tak veru, že [...]

čaputová

Prezidentka Čaputová oceňuje uznesenie, ktorým NR SR odsúdila atentát na premiéra

21.05.2024 15:49

Poslanci tým podľa nej urobili potrebný a dôležitý krok k upokojeniu spoločenskej atmosféry.

Mi-8, ukrajinský vrtuľník, vojna na Ukrajine, bojová operácia, Kyjev, vojaci,

Moskva sa nepoteší: Zhabané ruské aktíva zaplatia zbrane a rekonštrukciu Ukrajiny, Slovensko súhlasilo

21.05.2024 15:05

Na zbrane by malo poputovať až deväťdesiat percent výnosov zo zmrazených ruských aktív.

lietadlo, Boeing 777

Smrť na palube Boeingu: lietadlo sa dostalo do silných turbulencií, viezlo takmer 240 ľudí

21.05.2024 14:10

V oblasti búrok v juhovýchodnej Ázii sa však dostalo do silných turbulencií a muselo núdzovo pristáť na medzinárodnom letisku Suvarnabhumi v Bangkoku.

Michal Šimečka

Šimečka: Atentát na Fica nie je bianko šek na okresávanie slobody médií alebo občianskej spoločnosti

21.05.2024 14:01, aktualizované: 15:40

Opozičné hnutie Progresívne Slovensko ocenilo jednomyseľné prijatie uznesenia o odsúdení útoku na premiéra Fica v parlamente.

panladislav

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 34
Celková čítanosť: 58829x
Priemerná čítanosť článkov: 1730x

Autor blogu

Kategórie