Založ si blog

Smer a boľševika Fica volili predovšetkým progresivci!!!

 Ramgard, jeden môj dobrý známy, o ktorom môžem povedať len to, že je to ozaj veľmi inteligentný človek, žiaden debil, ako to dokazuje i jeho nápadne nízke čelo a husté obočie skrývajúce mohutné nadočnicové oblúky, je progresivec.

„Choď do iči, ty okot jeden!“ určite už kričíte na jeho adresu.

Ale nie právom, verte mi!

Áno, Ramgard je azda progresivec, ale iba preto, že má progresívnu paralýzu, lebo sa kedysi, ešte za predchádzajúcej Ficovej vlády, nešťastno nakazil syfilisom v akési rómskej osade na Spiši.

A to je všetko, inak nemá s progresivcami nič spoločné, lebo volí iba Smer.

No, nevravel som, že tento môj známy nie je žiaden debil, aj keď ho tak jeho manželka volá, keď príde z krčmy?     

Pani ministerka Šimkovičová, konajte v záujme slovenského národa! Výzva ministerke slovenskej národnej kultúry vo veci plochej zemegule.

12.05.2024

Keďže Jurij Gagarin pristal v kazašskej stepi potom, čo sa úspešne katapultoval z pristávacieho modulu svojho vesmírneho korába, bol u neho ako prvý z celého ľudstva Lukáš Machala. „Tak, čo je plochá ta naša zemeguľa?“ spýtal sa pracovník ministerstva slovenskej národnej kultúry Machala Gagarina. „Veru hej, že je guľatá ta naša zemeguľa. Videl [...]

Ficova mierová finta ukončí západnú vojenskú agresiu voči Rusku a zaistí mier!

08.05.2024

Keďže Európska únia nemala žiaden mierový plán, musel ho premiér Fico vymyslieť sám. Dumá, dumá, až na to príde! Nechá si okamžite zavolať Kaliňáka a keď Kaliňák pribehne, hneď naňho Fico vysype, ani si Kaliňák nestačí vyzuť svoje služobné topánky: „Počúvaj, ako je na tom naša armáda?“ Kaliňák smelo odvetí: „Čo som ja ministrom, tak veru, že [...]

Veľký reset globalistov z deep state čaká aj Slovensko, v podstate sa už zvolením Fica začal!

05.05.2024

Prečo to tajiť, som jeden z tých globalistov, čo ovládajú svet už desiatky storočí. „No, a čo, že som globalista? Mám sa za to azda hanbiť? Veď svetu musí niekto vládnuť, nie je možné, aby bol svet bez vlády. Veď aj Rusko má vládu, aj Čína má vládu, tak prečo by mal byť iba svet bez vlády?“ pýtam sa vás a isto, hádam, ste dosť múdri, aby [...]

Spišská Nová Ves ZSSK rušeň vlak

Na železničnej trati v Bratislave zrazil vlak človeka

13.05.2024 13:34

Podľa informácií utrpela osoba devastačné poranenia.

Carles Puigdemont

Menšinoví katalánski separatisti sa pokúsia vytvoriť regionálnu vládu

13.05.2024 13:25

Strana vodcu katalánskych separatistov Carles aPuigdemonta skončila vo voľbách druhá.

nehoda

Pri Senici zrazil traktorista cyklistu, ratoval ho vrtuľník. Vodič s doživotným zákazom sadol za volant opitý

13.05.2024 12:57

Ďalšia dopravná nehoda, pri ktorej zase asistoval alkohol, sa skončila zranením dvoch osôb.

panladislav

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 33
Celková čítanosť: 57097x
Priemerná čítanosť článkov: 1730x

Autor blogu

Kategórie