Založ si blog

Ukrajina je už plná vojakov zo Západu tak, že už ich nie je kam dávať…

Keď sa Medvedev napije dobrého italského vínka (ako by vo vinárskych závodoch v Topoľčiankach nerobili takisto dobré vínko, že si ho musí Medvedev zadovážiť z Talianska!), dokáže hocijaké veselé kúsky.

Tak pred dvoma dňami sa tohto vínka napil, nie veľa, iba vyprázdnil dve fľaše, a potom sa oblizol vlastným jazykom na svojom chrbte.           

Sám so to videl na vlastné oči!

 „Takto zlikvidujem tých Francúzoch, čo sa chystajú na dovolenku na Ukrajinu!“ povedal mi.

 „A vy sa chystáte kam na dovolenku, pán Medvedev?“ spýtal som sa ho pri tej príležitosti.

„Ja sa chystám dovolenkovať na Slovensku. Už som si tam zjednal zvieraciu kazajku, do ktoré ma dajú, aby som sa tam cítil ako tuná doma v Rusku“ odpovedal Medvedev a zasa sa oblizol na chrbte, ako by bol tiger.

 To tým francúzskym vojakom ník nepovedal, že dovolenkovať na Ukrajine môžu iba ruskí vojaci, pretože tam pribieha špeciálna dovolenková operácia?

 Asi nepovedal, no to vínko by ale mohol piť Medvedev slovenské, veď nie sú všetci Slováci iba Rómovia alebo Maďari, aby sa za to musel hanbiť pred celým civilizovaným svetom…      

Pani ministerka Šimkovičová, konajte v záujme slovenského národa! Výzva ministerke slovenskej národnej kultúry vo veci plochej zemegule.

12.05.2024

Keďže Jurij Gagarin pristal v kazašskej stepi potom, čo sa úspešne katapultoval z pristávacieho modulu svojho vesmírneho korába, bol u neho ako prvý z celého ľudstva Lukáš Machala. „Tak, čo je plochá ta naša zemeguľa?“ spýtal sa pracovník ministerstva slovenskej národnej kultúry Machala Gagarina. „Veru hej, že je guľatá ta naša zemeguľa. Videl [...]

Ficova mierová finta ukončí západnú vojenskú agresiu voči Rusku a zaistí mier!

08.05.2024

Keďže Európska únia nemala žiaden mierový plán, musel ho premiér Fico vymyslieť sám. Dumá, dumá, až na to príde! Nechá si okamžite zavolať Kaliňáka a keď Kaliňák pribehne, hneď naňho Fico vysype, ani si Kaliňák nestačí vyzuť svoje služobné topánky: „Počúvaj, ako je na tom naša armáda?“ Kaliňák smelo odvetí: „Čo som ja ministrom, tak veru, že [...]

Veľký reset globalistov z deep state čaká aj Slovensko, v podstate sa už zvolením Fica začal!

05.05.2024

Prečo to tajiť, som jeden z tých globalistov, čo ovládajú svet už desiatky storočí. „No, a čo, že som globalista? Mám sa za to azda hanbiť? Veď svetu musí niekto vládnuť, nie je možné, aby bol svet bez vlády. Veď aj Rusko má vládu, aj Čína má vládu, tak prečo by mal byť iba svet bez vlády?“ pýtam sa vás a isto, hádam, ste dosť múdri, aby [...]

Systém Patriot, PVO

Nedovolíme Nemcom brániť Ukrajinu zo Slovenska, vyhlásil Blanár. Podľa neho by to krajinu zatiahlo do vojny

20.05.2024 11:02

Ide o snahu rozmiestniť u nás nemecké protilietadlové raketové jednotky tak, aby chránili vzdušný priestor Ukrajiny, domnieva sa Blanár.

eurovoľby, kandidátky

Už len v pondelok môžu voliči cez email požiadať o hlasovací preukaz pre eurovoľby

20.05.2024 10:48

Osobne môže volič preukaz vybaviť najneskôr posledný pracovný deň pred voľbami, čiže do 7. júna.

blaha

NAKA už nevyšetruje podpredsedu parlamentu Blahu za vyvesenie obrazu Che Guevaru

20.05.2024 10:21

Blaha tak urobil minulý rok krátko po nástupe do funkcie.

Daniel Tupý

Pokračuje proces v kauze vraždy Daniela Tupého, predvolaní sú viacerí svedkovia

20.05.2024 10:20

Vo veci čelí obžalobe z vraždy advokát Adam Puškár.

panladislav

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 33
Celková čítanosť: 58356x
Priemerná čítanosť článkov: 1768x

Autor blogu

Kategórie