Založ si blog

Agresívne medvede sú ako slovenskí liberáli. Napadajú pokojných ľudí a vedia iba škodiť!

Rony, jeden môj dobrý známy, sa, krom iného, kamaráti s Elonom Muskom, hej, s tým miliardárom.

Včera, to značí na Veľkonočný pondelok, išiel k nemu na šibačku.

Keď Rony vyšibal Muskovu babu a vypil si pohárik tej ich borovičky, pýta sa ho Musk: „A čo medvede tam u vás vo Slovinsku?“

Aj keď si Musk splietol Slovensko so Slovinskom (lebo zo Slovinska pochádza Trumpova svokra), pochopil Rony, lebo je na to dostatočne inteligentný, na čo sa ho Musk pýta.

„Ani, sa nepýtaj. Medvede sú u nás teraz rovnakí ako liberáli, napadajú pokojných ľudí a vedia iba škodiť,“ mávol znechutene rukou Rony.

No, Muskovi sa jeho odpoveď páčila.

Usmial sa povedal: „To je dobre!“

Rony sa začudoval: „Ako to môže byť dobre?“

A na to Musk odpovedal: „Lebo som ich tak načipoval. Slovinských medveďov i slovinských liberálov. Slovinský liberáli, to sú iba medvede, ktorým som do mozgu implantoval svoj čip a potom ich pripojil k svojmu počítaču. Ovládam ich vôľu tak, aby napadali pokojných ľudí a iba škodili.

Hej, je tak trocha hnusný experiment, ale jednak mám Aspergera, a jednak sú Slovinci na také experimenty ako stvorený, lebo ma to vyjde lacnejšie ako experimentovanie na opiciach, stačí, keď im do borovičky nasypem psychotropné látky a potom sú schopný veriť aj Ficovi, keď im povie, že nemá žiaden osoh z toho, keď slovenské zbrojovky predávajú zbrane banderovcom, napriek tomu, že Kaliňákovym námestníkom je zástupca týchto zbrojárov.

Povedz mi, Rony, hneváš sa preto na mňa?“

Ale Rony sa na Muska nehneval.

„Ako, by som sa na tebe mohol hnevať, Elon?“ vykríkol Rony a objal Muska, „veď aj takýchto experimentov je treba, aj keď na Slovákov. Lebo je treba uskutočniť veľa akcií, ktoré pravdepodobne predĺži civilizáciu a minimalizujú pravdepodobnosť temného veku, či ako to ten Asimov povedal.

A ja sa hrdím na to, že som Slovák a preto môžem slúžiť ako lacný materiál k týmto tvojim experimentom.

A potom, Elon, ak by som sa mal na teba hnevať, keď si za mier na Ukrajine?

Ty nie si zlý človek, aj keď robíš zo slovenských medveďov a liberálov zúrivé beštie!“

„Hej, nie som zlý človek. Som iba génius,“ prikývol Musk a nalial Ronymu ďalší pohárik.

A čo k tomu na samotný záver dodať?

Snáď len pamätný výrok slovenského kráľa Svätopluka, ktorý raz na kráľovskej poľovačke povedal svojim synom a aj Huliakovi, ktorý tam bol tiež: „Dovtedy nebude na Slovensku dobre, dokedy u nás budú medvede a liberáli!“

Pani ministerka Šimkovičová, konajte v záujme slovenského národa! Výzva ministerke slovenskej národnej kultúry vo veci plochej zemegule.

12.05.2024

Keďže Jurij Gagarin pristal v kazašskej stepi potom, čo sa úspešne katapultoval z pristávacieho modulu svojho vesmírneho korába, bol u neho ako prvý z celého ľudstva Lukáš Machala. „Tak, čo je plochá ta naša zemeguľa?“ spýtal sa pracovník ministerstva slovenskej národnej kultúry Machala Gagarina. „Veru hej, že je guľatá ta naša zemeguľa. Videl [...]

Ficova mierová finta ukončí západnú vojenskú agresiu voči Rusku a zaistí mier!

08.05.2024

Keďže Európska únia nemala žiaden mierový plán, musel ho premiér Fico vymyslieť sám. Dumá, dumá, až na to príde! Nechá si okamžite zavolať Kaliňáka a keď Kaliňák pribehne, hneď naňho Fico vysype, ani si Kaliňák nestačí vyzuť svoje služobné topánky: „Počúvaj, ako je na tom naša armáda?“ Kaliňák smelo odvetí: „Čo som ja ministrom, tak veru, že [...]

Veľký reset globalistov z deep state čaká aj Slovensko, v podstate sa už zvolením Fica začal!

05.05.2024

Prečo to tajiť, som jeden z tých globalistov, čo ovládajú svet už desiatky storočí. „No, a čo, že som globalista? Mám sa za to azda hanbiť? Veď svetu musí niekto vládnuť, nie je možné, aby bol svet bez vlády. Veď aj Rusko má vládu, aj Čína má vládu, tak prečo by mal byť iba svet bez vlády?“ pýtam sa vás a isto, hádam, ste dosť múdri, aby [...]

SR Handlová vláda výjazdové rokovanie streľba Fico TNX

Nemecké médiá sa pýtajú, čo stálo za útokom na Fica: K polarizácii prispel aj on sám

16.05.2024 10:06

Verejnoprávna televízia ARD uviedla, že slovenská spoločnosť je extrémne polarizovaná.

kaliňák, fico, lapuníková, atentát

Stav premiéra Fica je stabilizovaný, ale stále vážny, povedal Kaliňák. Strelca obvinili z úkladnej vraždy

16.05.2024 08:21, aktualizované: 10:29

Postrelený premiér ešte v stredu podstúpil operáciu.

Handlová, atentátnik, streľba, Fico

Parlament zmĺkol, zakázali návštevy. Paralyzovaný môže byť až do júna, pripustil Žiga. Fica označil za kamaráta

16.05.2024 08:00

Žiga si vie predstaviť, že sa body programu z aktuálnej schôdze presunú na jún.

SR Handlová vláda výjazdové rokovanie streľba Fico TNX

Smerujeme po atentáte na Fica k občianskej vojne? Ovplyvniť to môže aj on sám

16.05.2024 06:05

Atentátnik, napriek slovám na uniknutom videu z polície, liberál rozhodne nie je.

panladislav

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 33
Celková čítanosť: 57593x
Priemerná čítanosť článkov: 1745x

Autor blogu

Kategórie