Založ si blog

Veľkonočný cynizmus liberálov zo SME.sk prekročil všetky hranice elementárnej slušnosti, som za okamžitý zákaz tohto média!

Jednou z obetí, možnou aj tou najviac tragickou, veľkonočného cynizmu zapredaneckého média SME je môj známy Rony.

Len čítajte ďalej, aby ste sa dozvedeli, čo zlé sa tomu bedárovi udialo!

Ale moje vina to nie je!

Koľkokrát som Ronyho osobne varoval a prosil na kolenách: „Nečítaj SME! Je to zapredanecké médium!“

Žiaľ, Rony ma tento raz, a rovno na Veľkú noc, neposlúchol a takej takto zle dopadol.

Ako isto viete, na Západe sa Veľká noc neslávi. Písal o tom tuná akýsi bloger, menuje sa tuším Péro, či Ferro, prosto tak nejako. Veľká noc sa slávi, pretože je to kresťanský sviatok, najmä  v miliardovej Číne, miliardovej Indii (teda v krajinách BRISC, kam by sme mali, podľa Harabina vstúpiť) a potom už iba v Rusku a na Slovensku.

A preto šiel Rony dnes ráno do kostola, aby si tam nechal posvätiť pokrmy, ktoré poukladal do prúteného košíka, ten bol tak ťažký, že ho sotva niesol.

Veď sa nie je ani čomu čudovať, veď v tom košíku bola kopa jedla.

Boli tam Veľkonočný syrek, Veľkonočná plnka, údené, klobáska, Veľkonočné vajcia, Pascha a kto vie, čo ešte všetko Rony do košíka nastrkal. No, a keď sa z kostola vrátil, tak to všetko posvätené žrádlo zožral, no nie len to, ale aj to jedlo, ktoré posvätené nebolo. Všetko si to napchal do svojho gágora, lebo takto kresťania u nás na Slovensku slávi Veľkú noc a zmŕtvychvstanie Ježiša, že si napchajú do svojho gágora všetko možné.

Ale aj keď mal Rony plný bachor, nezabudol poznamenať: „Po vyše 30 rokoch (z toho bol Fico tri razy premiérom)  budovania kapitalizmu tým, že si ruinujeme to, čo sa tu vyrobilo, postavilo za socializmu, sme sa dostali až tu!

Svoju úrodnú zem nechali doslova zabetónovať nadnárodnými spoločnosťami, zväčša automobilkami, napr. Kiou, vo ktorej robí ako divá celá Orava! 

A potraviny?

Potraviny pochybnej kvality tu dovážame zo Západu, ktoré by tam domorodý obyvateľ v takejto kvalite, by ani k ústam nepriložili, ale my to všetko žerieme ako ty prasatá!

A vy sa čudujete?!

Dnes tu máme po troch Ficových vládach nadnárodne kartely, ktoré totálne ovládli náš štát!“

A keď to Rony povedal, urobil tu osudovú chybu, lebo siahol po SME, napriek tomu, že som predtým mnohokrát varoval.

„Veď tam nie je jediné slovíčko o Veľkej noci, veď tam píšu len, že za socializmu bola korupcia všadeprítomná!

To nie pravda, žiadne úplatky za socializmu som nikdy nebral, ani nedával, a ta ich  čiastka rovnako nesúhlasí!

Také totálne vymývanie mozgov našej slovenskej mládeži!

Je mi z takého klamstva na vracanie!“

A môj známy Rony hovoril tento raz pravdu, keď povedal, že je mu na vracanie.

Všetko ty posvätené pokrmy nevalnej kvality (lebo nakupoval iba v Lídli), išli z neho von a bolo toho toľko, že Ronymu z tej jeho veľkonočnej grcanice vytrčila iba jeho inteligentná hlava.

A pokiaľ toto bolo hlavným cieľom zapredaneckého SME, aby sa o Veľkej noci poctiví kresťania a Slováci pogrcali, tak sa to liberálnym zapredancom, žiaľ Bohu, podarilo, veď môj známy Rony je toho jasným dôkazom…      

Ficova mierová finta ukončí západnú vojenskú agresiu voči Rusku a zaistí mier!

08.05.2024

Keďže Európska únia nemala žiaden mierový plán, musel ho premiér Fico vymyslieť sám. Dumá, dumá, až na to príde! Nechá si okamžite zavolať Kaliňáka a keď Kaliňák pribehne, hneď naňho Fico vysype, ani si Kaliňák nestačí vyzuť svoje služobné topánky: „Počúvaj, ako je na tom naša armáda?“ Kaliňák smelo odvetí: „Čo som ja ministrom, tak veru, že [...]

Veľký reset globalistov z deep state čaká aj Slovensko, v podstate sa už zvolením Fica začal!

05.05.2024

Prečo to tajiť, som jeden z tých globalistov, čo ovládajú svet už desiatky storočí. „No, a čo, že som globalista? Mám sa za to azda hanbiť? Veď svetu musí niekto vládnuť, nie je možné, aby bol svet bez vlády. Veď aj Rusko má vládu, aj Čína má vládu, tak prečo by mal byť iba svet bez vlády?“ pýtam sa vás a isto, hádam, ste dosť múdri, aby [...]

Stará mačka je ako stará suka

30.04.2024

Nemám rád staré mačky. „Si blázon! Ozajstný primitív! Nemá žiaden zmysel čítať tento tvoj výgrcok! Staré mačky sú nedotknuteľné!“ povedia mi isto teraz mnohí z vás. Mýlite sa! Mýlite sa vo mne, mýlite sa vo starých mačkách, a mýlite sa i sami v sebe, lebo tými bláznami ste predovšetkým vy, nie ja. Moja nenávisť, lebo v tomto prípade môžem bez [...]

Budova Gymnázia Andreja Sládkoviča v Banskej Bystrici

Kedy sa to skončí? Pre bombovú hrozbu evakuovali ďalšie školy

09.05.2024 16:09

Na dvoch stredných školách muselo byť vo štvrtok prerušené vyučovanie. Dôvodom boli výhražné emaily.

šimkovičová, michelko

Hlas a SNS zhodu nenašli. Hlasovanie o osude FPU je neisté, opozícia hovorí o zoštátnení kultúry

09.05.2024 16:00

Zatiaľ nie je jasné, či sa o návrhu o FPU stihne hlasovať už dnes.

Okudzhava 1999 2r

Storočný Okudžava. Čo odkazuje dnešku ruský bard vyše štvrťstoročia po smrti?

09.05.2024 16:00

Bulat Okudžava by mal dnes sto rokov. V rozhovore, ktorý poskytol Pravde necelý rok pred smrťou, vyslovil dodnes aktuálne myšlienky o Rusku.

Poľsko, NATO

Neveríme, že Putin nezaútočí: Poľsko stavia bunkre a zákopy na hraniciach s Ruskom a Bieloruskom

09.05.2024 15:26, aktualizované: 16:02

Minister obrany dodal, že v stredných a východných vojvodstvách Poľska sú rozmiestnené vojenské jednotky, ktoré poskytujú podporu pohraničnej stráže.

panladislav

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 32
Celková čítanosť: 54657x
Priemerná čítanosť článkov: 1708x

Autor blogu

Kategórie