Založ si blog

Prečo nebudem za slovenského prezidenta voliť Korčoka, ktorý pošle slovenských vojakov do Ruska, ale Pellegriniho, ktorý chce mier!

Sedel som v električke a čítal si Nietzscheho, lebo som sa chcel trocha pobaviť a na to je Nietzsche v tejto dobe ozaj dobrý, ak sa nechcete nechať rovno ohúriť Banášom a potom netrafiť domov.

Zrazu si ku mne prisadol taký bača, bohvie, čo robil v tých svojich krpcoch v našom veľkom meste, kde celý deň a celú noc jazdia električky krížom krážom z jedného konca mesta na druhý.

A ako to u takýchto ľudí už chodí, začal sa so mnou sám od sebe rozprávať.

„Ja volím Korčoka,“ povedal, aj keď som sa ho na nič také nepýtal a pokračoval, „a viete, prečo ho volím?

Volím ho, pretože som za vojnu!“

„Prepáčte, ale ja nie som za vojnu a preto volím Pellegriniho!“ upozornil som toho čudáka.

„A ja za vojnu som! Dlho nebola žiadna vojna a to je zle. Keď je vojna, žerú ľudia napokon aj baraninu, aj za tu sú vďační. A ja mám veľa oviec, aj baranov,“ povedal ten blázon a rozopol si svoj kožuch, „Rusi si sú ovládaný Židmi oveľa viac, ako my Slováci, čítal som to v jednej knihe.

Ako sa nemecká árijská rasa má ku nám, Slovákom, tak sa máme my, Slováci, ku Rusom. Rusi sú už dávno iba Židia nebo moslimova a je našou povinnosťou poslať do Ruska slovenských vojakov, lebo my Slováci sme Rusom nadradení, naša slovenská civilizácia je o veľa vyššia ako civilizácia ruská.

Keby to bolo naopak, i to bolo písané v tej knihe, tak by sme byli my, Slováci, iba ruskými otrokmi. Preto volím Korčoka, lebo dúfam, že splní svoje sľuby a pošle do Ruska našich vojakov, aby tam šírili svetlo a našu vyspelú slovenskú civilizáciu. Kým sa, my Slováci, zmocníme ruských surovín, už sa nebudeme musieť viac báť nielen Maďarov, či Židov, ale ani Rómov, lebo budeme vlastnými pánmi vo svojom vlastnom slovenskom impériu!“

To povedal ten bača v kožuchu, ktorý si ku mne prisadol v električke.

No, na meno tej knihy, vo ktorej to čítal, ani na meno autora, ktorý tu knihu napísal, som sa ho už nestihol spýtať, lebo ako náhlo si prisadol, tak rovnako náhlo si aj vystúpil.

No, keď som došiel domov, zistil som, že som od toho človeka v električke, od toho bači, chytil vši, lebo kde si má taký bača umývať svoju hlavu?    

Bez Ruska tohtoročné leto neprežijeme!!!

23.04.2024

Vladimir Vladimirovič Putin sedel vo svojom podzemnom bunkri, ktorý bol zariadený ako každá iná zemljanka, čo sa poznalo predovšetkým podľa toho, že v ňom nebolo žiadnych okien. Povedzte sami, na čo sú okná v zemljanke? Na nič! [...]

Zbláznili ste sa, progresivci? Kam až chcete zájsť s tou svojou nezmieriteľnosťou a nenávisťou voči zlovenskému národu?

12.04.2024

A teraz mi, moji milí, sami povedzte, čo je na tomto svete, a u nás na Slovensku najmä, ta najkrajšia vec? Áno, ta najkrajšia vec na celom svete, a u nás na Slovensku najmä, je zmierenie! Hej, súhlasím, napr. také zmierenie medzi mužom a ženou, ktorí vstúpili do zväzku manželského, je ozaj niečo, čo sa musí zažiť na vlastnú kožu, lebo [...]

Spevák Rytmus je ďalšou obeťou slniečkárskej mafie korčokovcov!!!

11.04.2024

Rytmusa našli na ulici tak ožobráčeného, že si zrazu ani nevedel spomenúť na žiadnu svoju pieseň, iba stále dokola spieval slovenskú hymnu. No spieval ju s rómskym prízvukom, aj keď prišiel o všetky svoje zlaté reťaze i bavoráky, takže ju vlastne hanobil a spolu s ňou hanobil i všetkých Slovákoch, lebo všetci Slováci predsa nie sú Rómovia, niektorí Slováci sú [...]

Alexej Navaľnyj

WSJ: Putin zrejme nenariadil zabiť Navaľného, konštatovali americké tajné služby

27.04.2024 12:42

Americké tajné služby podľa nemenovaných predstaviteľov dospeli k záveru, že Putin pravdepodobne nenariadil, aby Navaľného vo februári zabili.

Demmin

Keď matky topili svoje deti. Hromadné samovraždy v nacistickom Nemecku

27.04.2024 12:00

Nacistická propaganda a strach z Červenej armády v apríli 1945 spôsobili, že v mestečku Demmin spáchalo samovraždu najmenej 900 ľudí.

vezuv

V okolí sopky Vezuv zaznamenali silnejšie zemetrasenie

27.04.2024 11:51

Oblasť okolo sopky Vesuv neďaleko juhotalianskej Neapola dnes ráno zasiahlo zemetrasenie o sile 3,9 stupňa.

Dvoch neplnoletých zasiahol prúd, vyliezli na odstavený vlak

27.04.2024 11:29

Dve neplnoleté osoby zasiahol na železničnej stanici v Malackách elektrický prúd. Stalo sa tak po tom, čo vyliezli na odstavený vlak.

panladislav

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 28
Celková čítanosť: 47803x
Priemerná čítanosť článkov: 1707x

Autor blogu

Kategórie